ПРОЈЕКТНА НАСТАВА 2. разред
СЕПТЕМБАР школска 2019/20.година
Циљ пројекта: оспособљавање ученика за безболнији повратак у школске
клупе; оспособљавање ученика запосматрање и уочавање своје околине и доприноса њеном очувању; оспособљавање
ученика за вожњу бицикла и помагање развоју моторике, пажње, равнотеже и
концентрације
Назив пројеката : ПОНОВО У ШКОЛИ,
САОБРАЋАЈ
Садржај
|
Исходи
|
Активности, методе, облици
|
Средства
|
Међупредметне компентенције
|
Евалуација, самоевалуација
|
1. час
Био је распуст, а на распусту...
2. час
Израда сликовног распореда часова
3.час
Пут од куће до школе
4.час
Учимо да возимо бицикл
|
Српскијезик:Учтиво учествује у вођеном и слободномразговору; обликује усмено
описује ствари из непосредног окружења; бира и користи одговарајуће речи у говору; направилан начин користи
нове речи у свакодневном говору.
Свет око нас: Сарађујеса вршњацима у заједничким активностима;
Идентификује
разноврсност биљака на путу од куће до школе;
Математика:Одреди међусобни положај предмета и бића и њихов положај
у односу на тло.
Енглескијезик: препозна и именује жива бића, предмете које је видео
на путу од школе до куће
Ликовна култура: опише, својим речима, визуелне
карактеристике по којима препознаје облике и простор; изрази, материјалом и
техником по избору, своје замисли, доживљаје, утиске, сећања и опажања.
Музичка култура: пева по слуху песме различитог
садржаја и расположења.
Физичко и
здравствено васпитање: правилно изведе вежбе, разноврсна природна и изведена кретања.
|
Посматрање
Графичкопредстављање
Разговор, истраживање,игра
Цртањеиписање
Индивидуалниподстицај
Аналитичко-синтетичка
Индивидуални, групни, тандем, фронтални
·
самостално
проналажење
информација;
·
способност
решавања
проблема;
·
самостално
учење;
·
сарадњу
|
Папир, оловке, дрвене боје,
Бицикл
|
Компетенција за учење;
Комуникација;
Одговоран однос према околини;
Одговоран однос према здрављу;
|
Ученички радови
посматрање
праћењеангажовања
ученика
презентације ученичких радова другима
Самопроцена, вршњачко вредновање, запажања
родитеља
|