ПРОЈЕКТНА НАСТАВА 2. разред
НОВЕМБАР школска 2019/20.година
Циљ пројекта: оспособљавање ученика за разумевање лика и
дела Вука Стефановића Караџића, значају чувања ћириличног писма
Назив пројекта : АЗБУКА
Садржај
|
Исходи
|
Активности,
методе, облици
|
Средства
|
Међупредметне компентенције
|
Евалуација, самоевалуација
|
1.час
Вук С. Караџић
2.час
Познајем те по рукопису (писање и
украшавање слова)
3.час
Познајем те по рукопису (писање и
украшавање слова)
4.час
Израда паноа
|
Српскијезик:
Разуме значај Азбуке и значај лика и дела
Вука С. Караџића;
Изражајно чита ћирилични текст;
Поштује саговорника и активно учествује у
разговору;
Свет око нас: Сарађује са вршњацима у заједничким активностима;
Математика: Одреди међусобни положај предмета и њихов међусобни положај.
Енглескијезик: препозна и именује оно што види на фотографијама.
Ликовна култура:
изрази,
материјалом и техником по избору, своје замисли, доживљаје, утиске, сећања и
опажања.
|
Посматрање
Графичко представљање
Разговор, истраживање,игра
Цртање и писање
Индивидуалниподстицај
Аналитичко-синтетичка
Индивидуални, групни, тандем, фронтални
·
самостално проналажење информација;
·
способност решавања проблема;
·
самостално учење;
·
рад у групи,
сарадњу;
- критички однос
према властитом и туђем раду;
- доношење одлука; аргументовање;
-
усвајањедругачијих, нових начина рада;планирање;
- поштовање рокова и преузимање одговорности.
|
Дидактички
материјал
Оловке у боји
Прибор за цртање
Текстови скинути са Интернета о Азбуци,
Вуку С. Караџићу
Фотографије Вука.С.Караџића, старих Буквара
и Азбуке
Хамер
лепак
|
Компетенција за учење;
естетичке
компетенције; комуникације;
одговорном
односу према културном наслеђу;
решавање
проблема;
дигитална
компетенција;
|
Ученички радови
посматрање
праћење ангажовања ученика
Белешке
презентације ученичких радова другима
Самопроцена, вршњачко вредновање, запажања
родитеља
Израда паноа
|