ПРОЈЕКТНА НАСТАВА 2. разред
ДЕЦЕМБАР и ЈАНУАР школска 2019/20.година
Циљ пројекта: оспособљавање ученика за разумевање значаја зимских празника, оспособљавање
ученика за разумевање и бригу о гладним и немоћним птицама, дружење са
родитељима у заједничком послу и игри
Назив пројекта : СТИЖУ ПРАЗНИЦИ
Садржај
|
Исходи
|
Активности,
методе, облици
|
Средства
|
Међупредметне компентенције
|
Евалуација, самоевалуација
|
1.Пахуљице од папира
2. Стихови о Новој години
3. Цртамо и пишемо новогодишње честитке
4.Кућице и хранилице за птице
5. Божић
6. Снешко Белић и ми (заједничко прављење Снешка
Белића са родитељима)
7. Да се похвалимо (пано)
|
Српскијезик: Учтиво учествује у вођеном и слободном разговору;
обликује усмено описује ствари из непосредног окружења; бира и користи
одговарајуће речи у говору; на
правилан начин користи нове речи у свакодневном говору;
Зна
да правилно напише датум.
Свет око нас:
Сарађујеса вршњацима у заједничким
активностима;
Зна своја права и обавезе;
Поштује старије особе;
Уважава и разуме различитост полова;
Математика: уме да
реши проблеме из свакодневног живота;
Енглескијезик: препозна и именује жива бића различитог пола и
старосне доби;
Ликовна култура:
изрази,
материјалом и техником по избору, своје замисли, доживљаје, утиске, сећања и
опажања.
Музичка култура: пева по слуху песме различитог
садржаја и расположења.
Физичко и
здравствено васпитање: правилно изведе вежбе, разноврсна природна и изведена кретања.
|
Посматрање
Разговор, истраживање,игра
Цртањеиписање
Индивидуалниподстицај
Аналитичко-синтетичка
Индивидуални, групни, тандем, фронтални
·
самостално проналажењеи нформација;
·
способност решавањапроблема;
·
самостално учење;
·
рад у групи,
сарадњу;-
критичкиоднос према властитом и туђем раду;
- доношење одлука; аргументовање;- усвајањедругачијих, нових начина
рада;планирање;
- поштовање рокова и преузимање одговорности.
|
Папир, маказе,блок, боје, свеске,
шпер плоча (готови делови), топли лепак,
дрвени типлови за украшавање; картонска кутија,
топли лепак, пластичне сламке за сок,
пластичне флаше, канапи или траке, оловке или дрвени
штапићи, реквизити за израду Снешка Белића
|
Компетенција
за учење;
одговорно учешће
у демократском друштву;
естетичке компетенције; комуникације;
одговорном
односу према околини; одговорном односу према здрављу;
одговоран
однос према особама другог пола и старијим особама;
решавање проблема;
дигитална компетенција;
|
Ученички радови
посматрање
праћење ангажовања ученика
Белешке
презентације
ученичких радова другима
фотографије,
видео записи, блог и Фејсбук страница, школски сајт
|