уторак, 25. јун 2019.

Оперативни план рада пројектне наставе за 2.разред


                                                                      Школска 2019/2020.

                                      Оперативни план рада пројектне наставе


                                Разред и одељење: II2
                                Одељењски старешина: Љубица Николић

Месец
Број часова
Наставна тема
Наставне јединице
Септембар
2
ПОНОВО У ШКОЛИ
1.Био је распуст , а на распусту...



2. Израда сликовног распореда часова
Септембар
2
САОБРАЋАЈ
3. Пут од куће до школе



4. Учимо да возимо бицикл
Октобар
5
ЈА САМ САМО ДЕТЕ
5. Имам права и обавезе



6. Кад сам био/ла дете (гост на часу дека или бака)



7. Наше сличности и разлике (11.октобар – Светски дан девојчица)



8. Шетамо селом (15.10. Светски дан пешачења)



9. Чувари здравља
Новембар
4
АЗБУКА
10. Вук С. Караџић



11. Познајем те по рукопису (писање и украшавање слова)



12. Познајем те по рукопису (писање и украшавање слова)




13. Израда паноа

Децембар

4
СТИЖУ ПРАЗНИЦИ
14. Пахуљице од папира



15. Стихови о Новој години



16. Цртамо и пишемо новогодишње честитке



17. Кућице за птице
Јануар
3

18. Божић



19. Снешко Белић и ми



20. Да се похвалимо (пано)
Фебруар

2
НАША ДИГИТАЛНА ЕНЦИКЛОПЕДИЈА
21. Мој дан кроз фотографије




22.Фотографисао/ла сам од школе до куће
Март

4

23. Фотографисао/ла сам моје биљке и животиње




24. Умем да правилно напишем  SMS поруку




25. Учимо да претражујемо интернет




26. Учим школске предмете са јутјуба
4
ОПЕТ КРЕЋЕ ПРОЛЕЋЕ
27. Априлилили





28. Осликавање саксија





29. Радујемо се Ускрсу




30. Од семенке до биљке

Мај
4

31. Садимо цвеће




32. Уређујемо учионицу




33. Лековито биље




34. Креирамо ципеле за шетање кроз снове

Јун

2
ТО СМО МИ
35. Ђачки бувљак




36. Израда паноа, PP презентације, фото албума, филмског записа...












Нема коментара:

Постави коментар

Очекујем ваше коментаре!