ПРОЈЕКТНА
НАСТАВА 2.разред
Фебруар,
март, април, мај и јун школска
2019/2020.
Циљ
пројекта: Оспособљавање ученика за стицање основних дигиталних компентенција,
оспособљавање ученика за безбедно коришћење Интернета, оспособљавање ученика за
начине и самостално коришћење истог за самостално учење
Назив
пројекта: НАША ДИГИТАЛНА ЕНЦИКЛОПЕДИЈА
Садржај
|
Исходи
|
Активности,
методе,облици
|
Средства
|
Међупредметне
компентенције
|
Евалуација,
самоевалуација
|
21. Мој дан
кроз фотографије
22. Фотографисао/ла сам од куће до школе
23.
Фотографисао/ла сам моје биљке и животиње
24.Умем да
правилно напишем SMS поруку
25.Учимо да
претражујемо Интернет
26.Учимо
школске предмете са јутјуба
|
Српскијезик: Учтиво
учествује у вођеном и слободном разговору; обликује усмено описује ствари из
непосредног окружења; бира и користи одговарајуће речи у говору;
на правилан начин користи нове речи у свакодневном говору;
Зна
да правилно напише датум.
Свет око нас:
Сарађујеса
вршњацима у заједничким активностима;
Зна своја
права и обавезе;
Поштује
старије особе;
Уважава и
разуме различитост полова;
Математика: уме да реши проблеме из свакодневног живота;
Енглескијезик:
препозна и именује жива бића различитог пола и старосне доби;
Ликовна
култура:
изрази,
материјалом и техником по избору, своје замисли, доживљаје, утиске, сећања и
опажања.
Музичка
култура: пева по слуху песме различитог садржаја и расположења.
Физичко и
здравствено васпитање: правилно изведе вежбе, разноврсна природна и
изведена кретања.
|
Посматрање
Разговор,
истраживање,игра
Цртањеиписање
Индивидуалниподстицај
Аналитичко-синтетичка
Индивидуални, групни, тандем, фронтални
· самостално проналажењеи
нформација;
· способност решавањапроблема;
· самостално учење;
· рад у групи,
сарадњу;- критичкиоднос према властитом и туђем
раду;
|
|
Компетенција
за учење;
одговорно
учешће
у
демократском друштву;
естетичке
компетенције; комуникације;
одговорном
односу према околини; одговорном односу према здрављу;
одговоран
однос према особама другог пола и старијим особама;
решавање проблема;
дигитална компетенција;
|
Ученички
радови
посматрање
праћење ангажовања ученика
Белешке
презентације ученичких радова другима
фотографије, видео записи, блог и Фејсбук страница, школски сајт
|
Циљ
пројекта: Оспособљавање ученика за стицање смисла за шалу, креативно
изражавањеи неговање љубави према празницима
Назив
пројекта: ОПЕТ КРЕЋЕ ПРОЛЕЋЕ
Садржај
|
Исходи
|
Активности,
методе,облици
|
Средства
|
Међупредметне
компентенције
|
Евалуација,
самоевалуација
|
27.Априлили
28.Осликавање
саксија
29.Радујемо се
Ускрсу
30.Од семенке
до биљке
31.Садимо цвеће
32. Уређујемо
учионицу
33. Лековито
биље
34. Креирамо
ципеле за шетање кроз снове
|
Српскијезик: Учтиво
учествује у вођеном и слободном разговору; обликује усмено описује ствари
из непосредног окружења; бира и користи одговарајуће речи у
говору; на правилан начин користи нове речи у свакодневном говору;
Зна
да правилно напише датум.
Свет око нас:
Сарађујеса
вршњацима у заједничким активностима;
Зна своја
права и обавезе;
Поштује
старије особе;
Уважава и
разуме различитост полова;
Математика: уме да реши проблеме из свакодневног живота;
Енглескијезик:
препозна и именује жива бића различитог пола и старосне доби;
Ликовна
култура:
изрази,
материјалом и техником по избору, своје замисли, доживљаје, утиске, сећања и
опажања.
Музичка
култура: пева по слуху песме различитог садржаја и расположења.
Физичко и здравствено
васпитање: правилно изведе вежбе, разноврсна природна и изведена
кретања.
|
Посматрање
Разговор,
истраживање,игра
Цртањеиписање
Индивидуалниподстицај
Аналитичко-синтетичка
Индивидуални, групни, тандем, фронтални
· самостално проналажењеи
нформација;
· способност решавањапроблема;
· самостално учење;
· рад у групи,
сарадњу;- критичкиоднос према властитом и туђем
раду;
|
|
Компетенција
за учење;
одговорно
учешће
у
демократском друштву;
естетичке
компетенције; комуникације;
одговорном
односу према околини; одговорном односу према здрављу;
одговоран
однос према особама другог пола и старијим особама;
решавање проблема;
дигитална компетенција;
|
Ученички
радови
посматрање
праћење ангажовања ученика
Белешке
презентације ученичких радова другима
Самопроцена, вршњачко вредновање, запажања родитеља,
фотографије, видео записи, блог и Фејсбук страница, школски сајт
|
Циљ
пројекта: Оспособити
ученике да умеју да цене свој рад
Назив
пројекта: ТО СМО МИ
Садржај
|
Исходи
|
Активности,
методе,облици
|
Средства
|
Међупредметне
компентенције
|
Евалуација,
самоевалуација
|
35. Ђачки
бувљак
36. Израда паноа,
РР презентације, фото албума, филмског записа...
|
Српскијезик: Учтиво
учествује у вођеном и слободном разговору; обликује усмено описује ствари из
непосредног окружења; бира и користи одговарајуће речи у говору;
на правилан начин користи нове речи у свакодневном говору;
Зна
да правилно напише датум.
Свет око нас:
Сарађујеса
вршњацима у заједничким активностима;
Зна своја
права и обавезе;
Поштује
старије особе;
Уважава и
разуме различитост полова;
Математика: уме да реши проблеме из свакодневног живота;
Енглескијезик
различитог пола и старосне доби;
Ликовна
култура:
изрази,
материјалом и техником по избору, своје замисли, доживљаје, утиске, сећања и
опажања.
Музичка
култура: пева по слуху песме различитог садржаја и расположења.
Физичко и здравствено
васпитање: правилно изведе вежбе, разноврсна природна и изведена
кретања.: препозна и именује жива бића
|
Посматрање
Разговор,
истраживање,игра
Цртањеиписање
Индивидуалниподстицај
Аналитичко-синтетичка
Индивидуални, групни, тандем, фронтални
· самостално проналажењеи
нформација;
· способност решавањапроблема;
· самостално учење;
· рад у групи,
сарадњу;- критичкиоднос према властитом и туђем
раду;
|
|
Компетенција
за учење;
одговорно
учешће
у
демократском друштву;
естетичке
компетенције; комуникације;
одговорном
односу према околини; одговорном односу према здрављу;
одговоран
однос према особама другог пола и старијим особама;
решавање проблема;
дигитална компетенција;
|
Ученички
радови
посматрање
праћење ангажовања ученика
Белешке
презентације ученичких радова другима
Самопроцена, вршњачко вредновање, запажања родитеља,
фотографије, видео записи, блог и Фејсбук страница, школски сајт
|
Нема коментара:
Постави коментар
Очекујем ваше коментаре!