Драмски текстови
- Почетна
- Наставни материјали
- Драмски текстови
- Образовни стандарди
- Галерија
- Поезија и цитати
- Презентације
- Закони и правилници
- За родитеље
- Едукативне игрице
- Занимљивости
- Инклузија
- Иновативни модели наставе
- Цртани и играни филмови
- Музика за децу
- Наставни програм
- Библиотека
- Мој портфолио
- Граматика и правопис
- Поезија Љиљане Андрић
- Мали велики људи
- За децу
субота, 22. март 2014.
петак, 21. март 2014.
среда, 19. март 2014.
Математика 4.разред - Провера знања
КОНТРОЛНА  ВЕЖБА
Име и
презиме_____________________          
Број бодова___   Оцена_____    
1.Реши
једначине:
    а)  Х
+ 2 314 = 73 626                                  б) 
84 864  -X = 82 813
___________________                                       ____________________
___________________                                     
____________________
___________________                                    
_____________________
| 
4 |  | 
2.Реши
неједначине:
в)   
Х + 2 328 < 4 569                                  г)  23
841 – Х > 4 730
_____________________                               
______________________
_____________________                              
______________________
_____________________                              
______________________
| 
4 |  | 
3.Реши
неједначине:
a) X ∙ 214
< 65 912                                     б) 2 156 ∙ Х >  25
872
________________________                         
_______________________
________________________                        
________________________
________________________                       
________________________
| 
4 |  | 
3. Израчунај
за колико треба увећати број 18 326 да би збир био    20 450?
-------------------------------
--------------------------------
-------------------------------
--------------------------------       
| 
6 |  | 
4. У
неколико џакова има по 484 кг шећера. Знамо да је укупно 3872кг шећера. Колико
има џакова?
----------------------------------------------
----------------------------------------------
----------------------------------------------
--------------------------------------------- 
| 
6 |  | 
| Број бодова | 
Оцена | 
| 
0 - 5 | 
1 | 
| 
6 - 10 | 
2 | 
| 
11 - 15 | 
3 | 
| 
16 - 20 | 
4 | 
| 
21 - 24 | 
5 | 
Вежбамо писана слова латинице
VEŽBAMO PISANA SLOVA LATINICE
Pravilno
poveži pisanim slovima:
  oe______
,    ib_____,   cu_____ , 
ja______,  om______, re_____ ,  im_______, 
 pe______,     
ta______ , vr_____ , uv______ , pi______ , mi ______, ku_______,
eja______
,  ura_________,  iju_______,  
rok _________, mrk_________ , 
brk______, tok
______, mak ______ , trk _______, hop _______ . 
Prepiši
pravilno sledeće reči vodeći računa o velikom slovu.
Vera__________
,   marko___________,  petar_________,  borko___________,
 hoću__________,  Milka __________,  kača ________,   carica__________.
Prepiši
pravilno i uredno pisanim slovima latinice sledeće rečenice. Nemoj zaboraviti
da staviš odgovarajući znak na kraju rečenice.
 evo Ivice _____________________
Čika toma
ore _______________________
rajka i
verica večeraju ___________________________________
mirko je moj
brat_____________________________________
ko ima
brkove________________________________________
eno moje
čarape ___________________________________________
 ćao petre ___________________________
Вежбање математике 4.разред
Једначине и
неједначине са сабирањем, одузимањем и множењем
1.Реши
једначине и провери тачност решења:
12 784 -Х= 8
594   
__________________     __________________  __________________
43 981 +Х=
96 485          
__________________    __________________    __________________  
557 823-Х=
47 573 
__________________    __________________    __________________  
64 743 + Х =
3 428 185
__________________    __________________    __________________  
2. Реши
неједначине и провери тачност решења:
Х ∙ 17 >7
650
__________________    __________________    __________________  
128 ∙Х >
4992
__________________    __________________    __________________  
Х∙ 482 < 264
136
__________________    __________________    __________________  
978 ∙Х <
240 588
__________________    __________________    __________________  
3. У фабрици
кекса  произведено је 327 649 кг. кекса.
У току недељу дана продата је нека количина кекса и остало је још 98 857 кг.
кекса. Колико килограма кекса је продато те недеље?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Ако неке
бројеве помножимо бројем 738 добићемо бројеве мање од 3 678 930. Који су то
бројеви?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Ако број
839 помножимо неким бројевима добићемо бројеве који су већи од броја 438 797.
Који су то бројеви?
_________________________________________________________________
________________________________________________________________
Физичко васпитање у неподељеној школи
Колегиница Сузана Симић ради у неподељеној школи. Она је дошла на идеју како да слободну учионицу уреди и опреми да би са ученицима могла да изводи наставу физичког васпитања. Ово је њена припрема угледног часа у посебно адаптираној учионици за извођење наставе физичког васпитања. Час је веома успешно одржан као и сви претходни у новој сала-учионици. Треба се само сетити и направити нешто ново од онога што већ имамо. Све честитке младој и креативној колегиници.
| 
Школа: | 
Основна
  школа „Моша Пијаде“ Мало Црниће | ||||
| 
Датум: | 
18.
  3. 2014. | ||||
| 
Предавач: | 
Сузана
  Симић | ||||
| 
Наставни
  предмет: | 
Физичко
  васпитање | ||||
| 
Час
  по реду: | 
75. | ||||
| 
Разред
  и одељење: | 
1/3 | 
2/3 | 
3/3 | 
4/3 | |
| 
Наставна
  тема: | 
Вежбе
  на тлу и справама | 
Вежбе
  на тлу и справама | 
Вежбе
  на тлу и справама | 
Вежбе
  на тлу и справама | |
| 
Наставна
  јединица: | 
Полигон (савладавање низа препрека) | 
Савладавање препрека
  различитим кретањима | 
Полигон препрека – прескакање препрека у низу | 
Елементарне и
  штафетне игре са полигоном препрека | |
| 
Тип
  часа: | 
увежбавање | 
увежбавање | 
увежбавање | 
увежбавање | |
| 
Оперативни
  задаци и циљ часа: | 
Подстицање раста, развоја и
  правилног држања тела. Развој и усавршавање моторичких способности. Проширивање кретног искуства узастопним
  прескакањем, развијање спретности, издржљивости и снаге мишића ногу
  (репетитивне снаге). Даље овладавање рационалним начинима кретања и
  јачање мишића кроз комбиноване задатке. Примена научених кретања у
  такмичарским условима. Примена
  практичних знања. Формирање морално-вољних квалитета личности. Стварање
  услова за социјално прилагођавање ученика на колективан живот и рад. | ||||
| 
Облици
  рада: | 
фронтални рад, индивидуални рад, рад у паровима | ||||
| 
Наставне
  методе: | 
демонстративна, метода практичних  радова, дијалошка, метода посматрања,
  игровне активности | ||||
| 
Справе и реквизити: | 
клупа, обручи, чуњеви,  лоптице, кутије, вијаче, струњаче | ||||
| 
Наставна средства: | 
стројеве вежбе, комплекс вежби
  обликовања, елементарне игре | ||||
| 
Наставни
  објекат: | 
Посебно
  адаптирана учионица за извођење наставе физичког васпитања | ||||
| 
Иновативни
  модели рада: | 
Корелативна
  и интегративна настава | ||||
| 
Корелација: | 
Свет око нас, Математика | 
Свет око нас | 
Природа
  и друштво | 
Природа
  и друштво | |
| 
Евалуација
  часа: | |||||
| 
Уводни део
  часа 
-         
  3 минута | 
-         
  Организовани
  одлазак ученика на вежбалиште. 
-         
  Припрема
  опреме и реквизита за рад на часу.  
-         
  Седање
  ученика на своја места, простирке предвиђене за извођење вежби загревања и
  обликовања, спортски поздрав. | 
| 
Припремни део
  часа 
-         
  10 минута | 
Вежбе загревања и обликовања 
Вежбе за врат 
-         
  почетни став турски сед, руке на
  коленима и на 1. отклон главом на леву страну, а на 2. отклон главом у десну
  страну (8 пута) 
-         
  почетни став турски сед, руке су на
  коленима и на 1. претклон главом напред, а на 2. заклон главом назад (8 пута)  
Вежбе за руке и рамени појас 
-         
  став усправан, пруженим рукама чеони
  кругови (8 пута) 
-         
  зибање рукама назад, прво у погрчењу
  на 1-2, па у одручењу на 3-4 (8 пута) 
-         
  став усправан, руке су у одручењу, на
  1 спајање дланова изнад главе, на 2 иза леђа 
-         
  став усправан, руке су у одручењу, на 1
  спајање дланова испред себе, на два иза леђа 
Вежбе за труп 
-         
  Став усправан, руке ослоњене о бокове,
  засуци трупа улево на 1-2, и удесно на 3-4 (8 пута) 
-         
  Почетни став лежећи на леђима, са
  узручењем на 1 заклон трупом што више од подлоге, на 2 враћање у почетни
  положај.  (8 пута) 
-         
  Став спојени, приручити,  руке испружене, тело савијено, на 1дохватити
  прсте на ногама, на 2 вратити руке изнад главе, узручење (8 пута) 
Вежбе за ноге 
-         
  Почетни положај лежећи, на леђима,
  руке приручене и ногама симулирати вожњу бициклом 
-         
  Почетни положај усправан, став спетни,
  руке предручене. Почети чучањ и вратити у почетни став. 
-         
  Став седећи, ноге испружене, заручити
  и ослонити се рукама на тло. Десну испружену ногу подићи до вертикале и
  спустити је, а затим то поновити левом ногом. | 
| 
Мотивациони
  део часа 
-         
  5 минута | 
Успостављање
  корелације са предметима уз кратко понављање садржаја 
1.     
  Разред – Математика, Свет око нас 
-         
  Класификација предмета према својствима: Разликовање предмета у односу на
  жива бића. Разликовање предмета по боји. Разликовање предмета по величини.
  Оријентисање у простору. Одређивање положаја предмета према себи и према
  другим предметима. 
2.     
  Разред
  – Свет око нас 
-         
  Оријентисање
  у простору. Одређивање положаја предмета према себи и према другим
  предметима. (горе-доле, лево-десно, испред-иза) 
3.     
  Разред
  – Природа и друштво 
-         
  Оријентисање
  у простору. Одређивање положаја предмета према себи и према другим
  предметима. (горе-доле, лево-десно, испред-иза) 
4.     
  Разред
  - Природа и друштво 
-         
  Оријентисање
  у простору. Одређивање положаја предмета према себи и према другим
  предметима. (горе-доле, лево-десно, испред-иза) | 
| 
Главни део
  часа 
-         
  20 минута | 
Постављање
  полигона са справама и реквизитима тако да полигон буде прилагођен свим
  узрастима тј. групама по разредима. Ученици су подељени у 4 групе. Сваки
  разред чини једну групу. Задаци су подељени по нивоима сложености , тако да
  задаци крећу од једноставнијих до сложенијих структура извођења. 
1.      Задатак – 1. Група – 1. Разред 
·        
  Ученик креће са обележеног места 
-         
  Прескаче клупу 
-         
  Обилази чуњ са леве стране 
-         
  Обилази чуњ са десне стране 
-         
  Из обруча узима црвену лоптицу 
-         
  Прескаче вијачу 
-         
  У обруч оставља црвену лоптицу а узима
  жуту 
·        
  Враћа се назад 
-         
  Провлачи се испод вијаче 
-         
  Провлачи се испод клупе 
2.       
  Задатак
  – 2. Група – 2. Разред 
·        
  Ученик креће са обележеног места 
-         
  Прескаче клупу 
-         
  Узима обруч са клупе и котрља га кроз полигон 
-         
  Обилази чуњ са леве стране 
-         
  Обилази чуњ са десне стране 
-         
  Из корпе узима црвену лоптицу 
-         
  Обилази чуњ са десне стране 
-         
  Обилази чуњ са леве стране 
-         
  Прескаче вијачу 
-         
  У корпу оставља црвену лоптицу а узима
  жуту лоптицу 
-         
  Оставља обруч 
·        
  Враћа се назад 
-         
  Провлачи се испод вијаче 
-         
  Провлачи се испод клупе 
3.      Задатак  – 3. Група – 3. Разред  
·        
  Ученик креће са обележеног места, на
  равној површини (пластичном тањиру) носи лоптицу (жуту) 
-         
  Прескаче клупу 
-         
  Обилази чуњ са леве стране 
-         
  Обилази чуњ са десне стране 
-         
  Из корпе узима црвену лоптицу а
  оставља жуту лоптицу 
-         
  Обилази чуњ са десне стране 
-         
  Обилази чуњ са леве стране 
-         
  Прескаче вијачу 
-         
  У корпу оставља црвену лоптицу а узима
  жуту лоптицу 
·        
  Враћа се назад 
-         
  Провлачи се испод вијаче 
-         
  Провлачи се испод клупе 
4.      Задатак  – 4. Група – 4. Разред  
·        
  Ученик креће са обележеног места, на
  равној површини (пластичном тањиру) носи 2 лоптице (жуте) 
-         
  Прескаче клупу 
-         
  Обилази чуњ са леве стране 
-         
  Обилази чуњ са десне стране 
-         
  Из корпе узима црвене лоптице а оставља
  жуте лоптице 
-         
  Обилази чуњ са десне стране 
-         
  Обилази чуњ са леве стране 
-         
  Прескаче вијачу 
-         
  У корпу оставља црвене лоптице а узима
  жуте лоптице 
·        
  Враћа се назад 
-         
  Провлачи се испод вијаче | 
| 
Завршни део
  часа 
·        
  7 минута | 
Елементарна
  игра „Несташни балони“ 
-         
  Ученици су подељени у парове, сваки
  пар има балон који држи између лица/глава, на задату музику они играју/плешу
  тако да прођу све постављене  чуњеве а
  да не оборе ниједан од њих. 
Елементарна
  игра „Ћорава бака“ 
-         
  Ученик креће са обележеног места са
  повезом на очима, треба да стигне до задатог циља уз помоћ другог ученика
  који му координира и уз његове
  наговештаје треба да прође постављене препреке. 
 | 
Пријавите се на:
Коментари (Atom)

 


.jpg)




.jpg)