ПРОЈЕКТНА НАСТАВА 2. разред
ОКТОБАР школска 2019/20.година
Циљ пројекта: оспособљавање ученика за разумевање својих
права и обавеза, уважавање различитости полова, поштовање старијих особа,
чување здравља и значај здравих навика
Назив пројекта : ЈА САМ САМО ДЕТЕ
Садржај
|
Исходи
|
Активности,
методе, облици
|
Средства
|
Међупредметне компентенције
|
Евалуација, самоевалуација
|
1. час
Имам
права и обавезе
2.час
Кад сам био/ла дете (гост на часу дека или бака)
3.час
Наше сличности и разлике (11.октобар – Светски дан
девојчица)
4.час
Шетамо селом (15.10. Светски дан пешачења)
5.час
Чувари здравља
|
Српскијезик: Учтиво учествује у вођеном и слободном разговору;
обликује усмено описује ствари из непосредног окружења; бира и користи
одговарајуће речи у говору; на
правилан начин користи нове речи у свакодневном говору;
Зна
да правилно напише датум.
Свет око нас:
Сарађујеса вршњацима у заједничким
активностима;
Зна своја права и обавезе;
Поштује старије особе;
Уважава и разуме различитост полова;
Математика: уме да
реши проблеме из свакодневног живота;
Енглескијезик: препозна и именује жива бића различитог пола и
старосне доби;
Ликовна култура:
изрази,
материјалом и техником по избору, своје замисли, доживљаје, утиске, сећања и
опажања.
Музичка култура: пева по слуху песме различитог
садржаја и расположења.
Физичко и
здравствено васпитање: правилно изведе вежбе, разноврсна природна и изведена кретања.
|
Посматрање
Разговор, истраживање,игра
Цртањеиписање
Индивидуалниподстицај
Аналитичко-синтетичка
Индивидуални, групни, тандем, фронтални
·
самостално проналажењеи нформација;
·
способност решавањапроблема;
·
самостално учење;
·
рад у групи,
сарадњу;-
критичкиоднос према властитом и туђем раду;
- доношење одлука; аргументовање;- усвајањедругачијих, нових начина
рада;планирање;
- поштовање рокова и преузимање одговорности.
|
Дидактички
материјал
Оловке у боји
Прибор за цртање
|
Компетенција
за учење;
одговорно учешће
у демократском друштву;
естетичке компетенције; комуникације;
одговорном
односу према околини; одговорном односу према здрављу;
одговоран
однос према особама другог пола и старијим особама;
решавање проблема;
дигитална компетенција;
|
Ученички радови
посматрање
праћење ангажовања ученика
Белешке
презентације
ученичких радова другима
|
Нема коментара:
Постави коментар
Очекујем ваше коментаре!