четвртак, 15. август 2013.

Мени је мене жао - Мирослав Кокошар

                        МЕНИ ЈЕ МЕНЕ ЖАО
 
                        Што ме у школу и овог јутра
                        сањивог прате, то не бих знао.
                        Тако ће опет бити и сутра...
                         МЕНИ ЈЕ МЕНЕ МНОГО ЖАО!


                         Што није деда, то ме баш чуди,
                         на моју страну јутрос стао?!
                         Рекао мами да ме не буди...
                          МЕНИ ЈЕ МЕНЕ ОПЕТ ЖАО!


                          Где ли су она дечија права
                          која је Господ детету дао?
                          Да га не буде, док слатко спава...
                          МЕНИ ЈЕ МЕНЕ ДО НЕБА ЖАО!
 
                                            Мирослав  Кокошар


                       

Нема коментара:

Постави коментар

Очекујем ваше коментаре!